Regulamin

Dzień dobry!

Nazywam się Paweł Duda i jestem twórcą produktów elektronicznych, które sprzedaję za pośrednictwem mojego serwisu dostępnego pod adresem https://prawoprosto.pl. Jest mi niezwykłe miło, że obdarzyłeś mnie swoim zaufaniem i jesteś zainteresowany zakupami w moim serwisie.

Gwoli formalności, moje dane rejestrowe: Projekt Marketing Paweł Duda, Zielone Wzgórze 7/57 20-819 Lublin, NIP: 5372456963.

Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia, formach płatności dostępnych w sklepie.

W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail biuro@projektmarketing.pl.

Definicje

Regulamin – definiuje niniejszy regulamin.

Usługa premium – definiuje treści, fotografie, wideo, produkty, szkolenia, ebooki, audiobooki, pliki PDF, a także oprogramowanie do pobrania na urządzeniach elektronicznych udostępnione odpłatnie przez Sprzedawcę w Serwisie.

Usługa Premium oznacza usługę płatną zawartą pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą na zasadach umieszczonych w Regulaminie. Sprzedawca na życzenie Klienta zobowiązuje się do wsparcia technicznego w przeciągu 30 dni od daty zakupu Usługi premium i udzielenia pomocy.

Kod dostępu – definiuje nieuporządkowany ciąg znaków literowych i cyfrowych wykorzystany w celu zabezpieczenia Usług premium Serwisu.

Usługa SMS Premium – definiuje sposób płatności i dostępu do zablokowanej Usługi Premium, gdzie płatność realizowana jest przez urządzenie mobilne.

Usługa płatności online – definiuje sposób płatności i dostępu do zablokowanej Usługi Premium, gdzie płatność realizowana jest przelewem bankowym.

Sprzedawca – definiuje właściciela Serwisu Pawła Dudę prowadzącego firmę Projekt Marketing Paweł Duda z siedzibą w Lublinie, kod pocztowy 20-819, ul. Zielone Wzgórze 7/57 20-819 Lublin, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju (CEIDG), adres e-mail: biuro@projektmarketing.pl.

Klient – potencjalny usługobiorca Usług Premium Serwisu Sprzedawcy.

Serwis – definiuje strony internetowe Sprzedawcy: PrawoProsto.pl

Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą między Sprzedawcą, a Klientem na zasadach określonych w Regulaminie.

Zasady korzystania z Serwisu i postanowienia ogólne

  1. Prawa do Serwisu, majątkowe prawa autorskie, prawa własności domeny internetowej, a także prawa do szablonów, grafik i logotypów publikowanych w Serwisie są własnością Sprzedawcy. Korzystanie z własności Sprzedawcy może być realizowane w sposób zgodny z Regulaminem i pisemną zgodą Sprzedawcy z własnoręcznym podpisem.
  2. W Serwisie istnieją treści darmowe i Usługi Premium. Sprzedawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody wynikłe z ich korzystania.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opinie i komentarze wysyłane przez użytkowników Serwisu. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich. Każdy ma prawo komentować Serwis, zaś komentarze o charakterze obraźliwym będą usuwane przez administratora serwisu.
  4. W trakcie korzystania z Serwisu nasze statystyki automatycznie rejestrują informacje przesyłane przez przeglądarkę użytkownika w trakcie wyświetlania witryny. Statystyki Google Analytics mogą zawierać takie informacje jak: żądanie sieciowe, adres IP, typ przeglądarki, data i godzina przesłania żądania, najczęściej odwiedzane frazy internetowe, czy plik cookie.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się zrobić wszystko co konieczne, aby korzystanie z Serwisu było wygodne dla użytkowników bez względu na typ używanej przeglądarki: Internet Explorer, Mozilla, Google Chrome, Opera i Safari. Sprzedawca dołoży niezbędne wysiłki, aby Serwis był zoptymalizowany dla każdej rozdzielczości ekranu z uwzględnieniem technologii mobilnych, zapewniając komfort użytkowania Serwisu.
  6. Sprzedawca wykorzystuje w Serwisie mechanizm Cookies. Pliki Cookies tworzą dane informatyczne, czyli pliki tekstowe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu, to jest: komputerze, laptopie, telefonie lub innym urządzeniu posiadające przeglądarkę internetową. Każdy Klient może wyłączyć Cookies w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca informuje, że wyłączenie Cookies może uniemożliwić korzystanie z Usług premium Serwisu Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca informuje, że w przypadku złożenia zamówienia Usług premium w Serwisie za pośrednictwem internetowego przelewu bankowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego adresu e-mail. Konto poczty elektronicznej jest wymagane w przypadku darmowych usług świadczonych w Serwisie poprzez newsletter.
  8. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów Serwisu w sposób nielegalny, naruszający dobro Serwisu i Usługi premium Sprzedawcy.
  9. Kod dostępu do Usługi Premium jest własnością Klienta i zabronione jest jego udostępnianie dla osób trzecich.

Zamówienia

  1. Klient może składać zamówienia Usług premium przez wszystkie dni tygodnia o dowolnej porze. W nielicznych przypadkach dostęp do Usługi premium wymaga bezpośredniego kontaktu ze Sprzedawcą przez adres e-mail: biuro@projektmarketing.pl. Proces realizacji zamówienia do Usługi premium w Serwisie odbywa się w sposób automatyczny z wykorzystaniem płatności przelewem bankowym lub SMS Premium z wykorzystaniem serwisu Przelewy24.pl (dawniej Dotpay.pl).
  2. Klient składający zamówienie przelewem bankowym za pośrednictwem Serwisu, realizuje zamówienie wybierając Usługę premium. Dodanie Usługi premium do zamówienia następuje przez kliknięcie przycisku Kup kod, Pobierz Umowę, Kup Teraz, Odblokuj. Klient zostaje przeniesiony do strony wyboru banku, gdzie może dokonać płatności za Kod dostępu do Usługi premium, którą jest zainteresowany. Niezbędne informacje kluczowe do zakupu Usługi premium są dostępne przed złożeniem zamówienia. Po wykonaniu przelewu bankowego Klientowi automatycznie generowany jest Kod dostępu (adres mailowy) do Usługi premium. Ten sam Kod dostępu zostaje wysłany na adres e-mail Klienta, który podał w trakcie realizacji płatności bankowej. W tym momencie nastąpiła umowa sprzedaży i aktywacja ważności Kodu dostępu.
  3. Klient składający zamówienie przez SMS premium za pośrednictwem Serwisu realizuje zamówienie wysyłając wiadomość tekstową na podany numer przez urządzenie mobilne. Niezbędne informacje kluczowe do zakupu Usługi premium są dostępne przed złożeniem zamówienia. Po wysłaniu wiadomości tekstowej na wskazany numer, Klient otrzymuje zwrotną wiadomość na telefon z Kodem dostępu do Usługi premium.
  4. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje w momencie zakupu Kodu dostępu do Usługi premium.

Płatności

  1. Ceny w Serwisie prezentowane przy każdej Usłudze premium stanowią koszt brutto.
  2. Klient przed zakupem jest informowany o ważności Kodu dostępu do Usługi premium.
  3. Klient wykonuje płatności za zamówione Usługi premium za pośrednictwem przelewu bankowego lub usługi SMS Premium przez zewnętrzny system płatności, który obsługuje Eurokoncept – grupa Dotpay. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Serwisie oraz po otrzymaniu z systemu Dotpay.pl informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności. W praktyce serwis Dotpay bezpośrednio po wykonaniu opłaty generuje Kod dostępu do Usługi premium.

Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację Usługi Premium do Sprzedawcy. Treść reklamacji należy wysłać na adres e-mail: biuro@projektmarketing.pl z komentarzem do zaistniałego problemu lub brakiem satysfakcji z zakupionej Usługi Premium. Sprzedawca do 14 dni od momentu zgłoszenia rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

Darmowy Newsletter dla Klientów

  1. Sprzedawca udostępnia dla Klientów bezpłatny newsletter, wysyłając na adresy e-mail wiadomości zawierające informacje o darmowych i płatnych usługach Sprzedawcy. Wiadomości wysyłane są przez newsletter tylko dla Klientów, którzy potwierdzili subskrypcję zapisu.
  2. Newsletter jest dostępny dla każdego Klienta, który wprowadzi swój adress e-mail do formularza zapisu, a następnie potwierdzi subskrybcję, klikając w link aktywacyjny.
  3. Newsletter zawiera pola: nadawca, temat, treść wiadomości.
  4. Klient posiada możliwość wypisania z newslettera z poziomu każdej wiadomości elektronicznej. Rezygnacja odbywa się poprzez kliknięcie odnośnika wypisania z newslettera.
  5. Sprzedawca ma prawo zablokować dostęp do newslettera dla Klientów łamiących postanowienia Regulaminu, a także w sytuacji realnego zagrożenia bezpieczeństwa i podejrzanych działań hakerskich.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo dla zmiany Regulaminu, o którym poinformuje Klientów.