kancelaria prawna

Nowoczesna kancelaria prawna

Najczęstsze problemy z jakimi zmagają się kancelarie prawne to tony makulatury i papierów. W jaki sposób usprawnić działanie kancelarii prawnej? Jak uporządkować setki spraw i stosy dokumentów? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie Państwo już 27 listopada w Warszawie na konferencji „Nowoczesna kancelaria prawna – dokumenty i sprawy pod kontrolą”. Znajdź i poznaj optymalne rozwiązania, dzięki którym zapanujesz nad dokumentacją i usprawnisz obieg dokumentów w swojej Kancelarii. Poznaj sposoby na usprawnienie funkcjonowania swojej Kancelarii Prawnej.

Proponujemy następującą tematykę konferencji:

  • zarządzanie dokumentacją i korespondencją kancelarii
  • zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
  • zarządzanie zasobami ludzkimi
  • zarządzanie kosztami, e-faktura
  • podpis elektroniczny
  • Business Intelligence
  • Systemy Archiwizacji
  • Digitalizacja dokumentów
  • Zarządzanie usprawnieniami i dostępem
  • Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • systemy faksowe, skaner, mail
  • workflow – automatyzacja procesów biznesowych
  • portale korporacyjne inter/intra/extranet

W programie m.in wykłady:

  • Łukasz Kaszczyc, Karol Strózik TemiTime „Aplikacja TemiTime to bezpieczne rozwiązanie cloud computing”
  • prof. Ryszard Sowiński, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, doradca kancelarii ds. strategii, autor bloga NowoczesnaKancelaria.pl, prawnik „Oprogramowanie do zarządzania kancelariami prawnymi – przegląd rozwiązań dostępnych w Polsce”
  • dr Jacek Janowski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie „Technologiczna przyszłość zawodów prawniczych”
  • mecenas Piotr Staniec Kancelaria Adwokacka PRO REO „Portal społecznościowy jako platforma komunikacji Kancelarii z Klientem”
  • Jan Kordasiewicz Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Krodasiewicz „Dofinansowanie systemów informatycznych z funduszy UE”

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • partnerów zarządzających
  • radców prawnych
  • adwokatów
  • osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją kancelarii

Udział w konferencji jest bezpłatny dla ww. osób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *